Nu är det dags - Lund-Ideon Rotaryklubb bjuder in till årets Lundaspex!

Ett klassiskt Lundaspex av högsta klass spelas upp för oss torsdagen den 28 november 2019 på Stadsteatern i Lund, Killiansgatan 13. Vilket spex som kommer att spelas avslöjar inte Lundaspexarna förrän någon vecka före föreställningen. Bäst av allt - av varje biljett som säljs går överskottet oavkortat till Rotarys hjälpverksamhet.

OBS: Vi samlas redan kl 18.00 till MINGEL som sker som tidigare år på Tegnérs restaurang vid AF med bubbel och ´handmad´.

Passa på att mingla med vänner och Rotaryaner. Följande mingelbiljetter erbjuds:
  • Vin, öl – biljetten kostar 40:- per glas
  • Handmad – biljetten kostar 40:-

Föreställningen börjar kl 19.30, kom i god tid!
Det är givetvis inte så att man måste vara Rotaryan, utan bjud gärna med vänner och bekanta. Även andra organisationer är välkomna att deltaga i höstens stora novemberspex.
Boka biljetter i god tid.
Priset per biljett är för privatperson 290:- och för företag 500:-. Företagsbiljett ger prioriterad sittplats närmast scenen. I övrigt fri sittning.

Anmälning sker till jesperakesson@hotmail.com senast den 12 november och är bindande.
  • Vid beställning är vi tacksamma om Ni anger:
    • Hur många privatbiljetter Ni vill ha, eller alternativt
    • Hur många företagsbiljetter Ni vill ha
    • Hur många vin, öl – biljetter Ni vill ha
    • Hur många handmad  – biljetter Ni vill ha
    • Ange namn respektive företagsnamn och adress dit biljetterna skall skicka

Inbetalning skall vara BG 666-4981 tillhanda senast den 16 november 2019.