INBJUDAN

Lund-Ideon Rotaryklubb har nöjet att åter igen bjuda in till årets Lundaspex.

I år har vi glädjen att da del av ett nyskrivet spex – mer om detta kommer!

Detta Lundaspex av högsta klass spelas upp för oss torsdagen den 24 november 2022 på

AF-Borgen, Stora salen, Sandgatan 2 i Lund.

Bäst av allt.. av varje biljett som säljs går överskottet oavkortat till Rotarys hjälpverksamhet.

Innan föreställningen ses vi på Tegners Matsalar från kl 18.00 där vi avnjuter dryck och en bit handmat i trevligt sällskap.

Föreställningen börjar kl 19.30, kom i god tid!

Det är givetvis inte så att man måste vara rotarian, utan bjud gärna med vänner och bekanta. Även andra organisationer är välkomna att deltaga i höstens stora novemberspex.

Priset per biljett är för privatperson 300:- och för företag 500:-. Företagsbiljett ger prioriterad sittplats närmast scenen. I övrigt fri sittning.

• Vid beställning är vi tacksamma om Ni anger:
    • Hur många privatbiljetter Ni vill ha, eller alternativt
    • Hur många företagsbiljetter Ni vill ha
    • Antal mingelbiljetter med vin/öl/vatten och handmat för en kostnad om 100kr
    • Ange namn respektive företagsnamn och adress dit biljetterna skall skickas

ï       Inbetalning skall vara BG 666-4981 tillhanda senast den 18 november.

Anmälning sker till jesperakesson@hotmail.com senast den 14 november och är bindande.

Väl  mött på AF-borgen i Lund

Jesper Åkesson    Lars Bjurström